AfsprakenManager

5 vragen over Het Hypotheekgesprek

VRAGEN OVER LEADS VAN ‘HET HYPOTHEEKGESPREK’

AfsprakenManager heeft 412 vragen beantwoord sinds 15 januari over Het Hypotheekgesprek. In dit artikel leest u de antwoorden op de 5 meest gestelde vragen.

WAAROM KRIJG IK OP DE MEEST VREEMDE TIJDEN DE LEADS VAN HET HYPOTHEEKGESPREK?

De leverancier van het label, Invest Online, is automatisch gekoppeld aan AfsprakenManager. Daarmee wordt het mogelijk dat ingevulde formulieren direct worden doorgestuurd en gepubliceerd op AfsprakenManager. De meeste aanvragen worden buiten kantoortijden gedaan en dus ontvangt u ’s avonds en in het weekend best veel leads via de LeadMelders van AfsprakenManager.

VERKOOPT AFSPRAKENMANAGER ALLEEN NOG MAAR LEADS VAN HET HYPOTHEEKGESPREK?

Nee, maar omdat Invest Online momenteel veruit de meeste leads in Nederland maakt, ziet u voornamelijk de leads van Het Hypotheekgesprek. Bovendien zorgt de automatische koppeling ervoor dat alle leads gepubliceerd worden. Andere leveranciers leveren meestal ook aan vaste contractanten voordat zij publiceren op AfsprakenManager. Dat maakt dat zij veel minder leads publiceren op AfsprakenManager.

WAAROM IS EEN LEAD SOMS NIET MEER BESCHIKBAAR?

De leads van Het Hypotheekgesprek zijn LIVE. Wanneer het te lang duurt voordat een lead opgevolgd wordt, volgt de leverancier de lead zelf. Invest Online hecht veel waarde aan de opvolging van leads. Het zijn tenslotte reële aanvragen van mensen die op een antwoord wachten.
Daarnaast worden leads steeds vaker buiten kantooruren verkocht. Het kan dus zijn dat een ander lid van AfsprakenManager de lead al heeft gekocht.

MOET IK EEN LEAD VAN HET HYPOTHEEKGESPREK DIRECT BELLEN?

In de LeadMelder ziet u hoe ‘oud’ een lead is. Meestal is dat 0 of 1 uur. Dat betekent dat een aanvrager(s) goed bereikbaar is op het opgegeven telefoonnummer. Indien het niet te laat is, raden wij u aan direct te bellen. Dat geeft de hoogste kans op het maken van een afspraak.

HOE ZIE IK LEADS ‘S AVOND EN IN HET WEEKEND?

Wanneer u uw mail alleen op kantoor leest, raden wij u aan een tweede account ( direct aanvragen › ) aan te vragen met uw mobiele e-mailadres. Dat is gratis en een tweede account wordt gekoppeld aan uw rekening-courant. Zo blijft u ook buiten kantooruren op de hoogte van nieuwe leads in uw werkomgeving. En natuurlijk kunt u 24 uur per dag inloggen op AfsprakenManager.